Programowanie obiektowe


Wymiar:
15h wykładów, 15h laboratoriów , ECTS 3,EGZAMIN
|Opis przedmiotu|
Na tym przedmiocie poznasz podstawowe mechanizmy programowania obiektowego: abstrakcję, hermetyzację, dziedziczenie i polimorfizm. Poznasz podstawowe zasady tworzenia graficznego interfejsu użytkownika (GUI), programowania sterowanego zdarzeniami oraz podstawowe elementy dla formatek ekranowych. Będziesz potrafił odpowiednio zdefiniować klasy (oraz interfejsy) i zapisać ich kod w języku C# (lub Java), wykorzystując specyfikę języka. Nauczysz się potrafi wykorzystać środowisko programistyczne (Visual Studio) w celu edycji kodu, jego kompilacji i usuwania błędów oraz projektowania GUI. Po ukończeniu zajęć powinieneś umieć zaprojektować i utworzyć aplikacje zgodną z określonymi wymaganiami .
|Prowadzący|
Skalna Iwona
Duda Jerzy
Basiura Beata

Sylabus:
http://syllabuskrk.agh.edu.pl/2014-2015/pl/magnesite/study_plans/stacjonarne-informatyka-i-ekonometria/module/zie-1-306-s-programowanie-obiektowe