Programowanie obiektowe


Wymiar:
9h wykładów, 9h laboratoriów, ECTS 3,EGZAMIN

Opis:
Na tym przedmiocie poznasz podstawowe mechanizmy programowania obiektowego: abstrakcję, hermetyzację, dziedziczenie i polimorfizm. Poznasz podstawowe zasady tworzenia graficznego interfejsu użytkownika (GUI), programowania sterowanego zdarzeniami oraz podstawowe elementy dla formatek ekranowych. Będziesz potrafił odpowiednio zdefiniować klasy (oraz interfejsy) i zapisać ich kod w języku C# (lub Java), wykorzystując specyfikę języka. Nauczysz się potrafi wykorzystać środowisko programistyczne (Visual Studio) w celu edycji kodu, jego kompilacji i usuwania błędów oraz projektowania GUI. Po ukończeniu zajęć powinieneś umieć zaprojektować i utworzyć aplikacje zgodną z określonymi wymaganiami .


Prowadzący:

Skalna Iwona
Duda Jerzy
Basiura Beata

Syllabus:
http://syllabuskrk.agh.edu.pl/2014-2015/pl/magnesite/study_plans/niestacjonarne-informatyka-i-ekonometria/module/zie-1-306-n-programowanie-obiektowe